برگزاری نشست شورای معاونین بهزیستی استان با حضور نمایندگان سازمان بهزیستی کشور

نشست شورای معاونین بهزیستی هرمزگان با حضور نماینده تام‌الاختیار معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و رییس ستاد پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ نشست شورای معاونین بهزیستی هرمزگان با حضور محمدرضا کاظم زاده نماینده تام‌الاختیار معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و سید جمال رحمانی رییس ستاد پذیرش و هماهنگی گروههای هدف بهزیستی کشور برگزار شد.

در این نشست پس از ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در بحث تبلیغات ، تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز در محل استقرار میز ارتباطات مردمی از سوی حجت الاسلام غلامحسین رازمند مدیر روابط عمومی بهزیستی استان ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان به بیان بخشی از عملکرد این اداره کل و دغدغه و چالش های فراگیر در استان در بحث مددجویی پرداخت.

محمد رضا کاظم زاده نماینده تام الاختیار معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور نیز در ادامه نشست به ارائه الزاماتی در بحث استقرار میز ارتباطات مردمی پرداخت و بر لزوم صعه صدر مددکاران ، ایجاد امکانات مناسب ، راهنمایی مطلوب و تکریم جامعه هدف و سایر مراجعین تاکید کرد.

وی هدف از استقرار میز ارتباطات مردمی در سفرهای استانی رییس جمهور را دیدار چهره به چهره با مردم عنوان کرد و افزود : دیدار چهره به چهره مسئولین با جامعه هدف می تواند به رصد مشکلات و ارائه راهکار جهت رفع  چالش ها کمک شایانی کند.

 وی در پایان ابراز امیدواری کرد بتوان در این سه روز حضور در میز ارتباطات مردمی بهزیستی استان در کنار هم برکات سفر ریاست جمهوری را به مردم استان هرمزگان که همواره در پیروزی انقلاب و 8 سال دفاع مقدس جانانه مدافع اسلام و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند بچشانیم.

کد خبر 100871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد