آموزش کارکنان نقش بسزایی در بهبود عملکرد و افزایش بهره وری سازمان دارد

سید جمال رحمانی، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور در جلسه هم اندیشی روسای ادارات پذیرش که با حضور دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان مازندران، اعضای شورای معاونین اداره کل بهزیستی مازندران و روسای ادارات پذیرش استانهای سمنان، گیلان، گلستان، مازندران و خراسان شمالی در اداره کل بهزیستی مازندران برگزار شد، ضمن استماع نقطه نظرات اعضای جلسه، انتظارات و سیاستهای راهبردی سازمان در حوزه اداره پذیرش را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر تنظیم و ارائه گزارش مددکاری استاندارد، گفت: کارشناسان اداره پذیرش باید از نفوذ بالای کلام، توانمندی و انگیزه لازم برخوردار باشند تا با رصد و ارجاع درخواستهای مراجعین در جهت توانمند سازی گروه هدف بهزیستی تلاش و اقدام کنند .

وی تکریم ارباب رجوع ، پاسخگویی کامل به جامعه هدف و رضایت مندی مددجویان را مهم دانست و افزود: ادارات پذیرش بعنوان ورودی چرخه فعالیت های سازمان، با شناخت درست از شرح وظایف دیگر حوزه های تخصصی، می توانند ارجاع و نتیجه مندی مناسب را به دنبال داشته باشند.

این مسوول بر آموزش و بالا بردن سواد سازمانی کارکنان تأکید و تصریح کرد: به روزرسانی سواد کارکنان ادارات پذیرش بهزیستی در سراسر کشور نقش بسزایی در بهبود عملکرد و افزایش بهره وری آنان و به تبع آن درفزونی عملکرد بهینه سازمان دارد.

رحمانی، فعالیت و خدمت در ادارات پذیرش را نیازمند شکیبایی و تدبیر کارکنان دانست و اذعان داشت: ارتباط مردمی از اهمیت ویژه ای در سازمان بهزیستی برخوردار است و عملکرد کارکنان باید به گونه‌ای باشد که جامعه هدف را به پیگیری و حصول نتیجه درخواست‌هایشان امیدوار سازد.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور به لزوم ظرفیت سازی مردمی در قالب گروههای جهادی اشاره کرد و گفت: استفاده از توان مردمی و بهره گیری از تجارب، اندوخته‌های فکری و عملی نیروهای گروه جهادی بهزیستی مازندران که پنجشنبه هر هفته در سطح استان برگزار می شود باید به ادارت کل بهزیستی سراسر کشور انتقال یابد تا روحیه جهادی ترویج شود و از این راه، گام های موثری برای خدمت در تمام زمینه های درمان، مسکن و معیشت و ... گروه هدف برداریم.

کد خبر 100781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد