جاسک | برگزاری جلسه شورای ساماندهی سالمندان شهرستان جاسک

جلسه شورای ساماندهی سالمندان شهرستان جاسک به ریاست معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری و دیگر اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ جلسه شورای ساماندهی سالمندان شهرستان جاسک  به ریاست  ایزدی پور معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری و دیگر اعضا در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

ایزدی پور معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان با اشاره به افزایش رو به رشد جمعیت سالمندی گفت: باید جامعه را برای آینده آماده و ضمن تهیه نقشه راه و فراهم نمودن زیرساختها، برای این شرایط برنامه ریزی های لازم را در دستور کار قرار دهیم.

وی در ادامه به نقش جایگاه و منزلت سالمندان اشاره و تصریح کرد: سالمندان سرمایه های اجتماعی و ولی نعمتان ما هستند و باید ضمن ارج نهادن به این سرمایه های اجتماعی که انبوهی از تجربه هستند برای رفاه و آسایش این عزیزان برنامه ریزی های مدون را انجام داد.

ایزدی پور از همه دستگاه های اجرایی و عضو شورای ساماندهی سالمندان خواست تا با ارج نهادن به مقام و منزلت سالمندان برنامه های ویژه ای را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شهرستان جاسک همچنین ضمن مهم دانستن تکریم سالمندان و لزوم ارائه خدمات مطلوب رفاهی، درمانی و فرهنگی برای این قشر از جامعه خواستار هم افزایی و تعامل فی ما بین دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان شد.
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار در پایان بر استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد و سرمایه های اجتماعی در این زمینه تاکید کرد.

کد خبر 100519

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد