برگزاری ملاقات مردمی سرپرست اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد این هفته در شهرستان دنا

دوشنبه 1402/11/2 سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد درملاقات عمومی با جامعه هدف و عموم مردم در شهرستان دنا که به همراه معاونین تخصصی برگزار شد، با تاکید بر لزوم شفاف سازی ارائه خدمات به مددجویان گفت: نزدیک به هزار و هفتصد و سی و شش مددجو در شهرستان دنا پرونده فعال دارند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد /  اسماعیل دامیار سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در این ملاقات چهره به چهره با جامعه هدف گفتند: بیش از  یک هزار و هفتصد و سی و شش مددجوی شهرستان دنا مستمری بگیر  و پنجاه نفر پشت نوبت دریافت مستمری هستند.

ایشان افزودند: جامعه هدف علاوه بر دریافت مستمری می توانندبا توجه به الویت نیازمندی فرد و تشخیص مددکار چرخه خدمات شامل هزینه های درمان ، وسایل کمک توانبخشی ، ودیعه مسکن  ، کمک بلاعوض مسکن ، هزینه تحصیلی و... را نیز دریافت کنند. 

وی از خدمات رسانی 3 مرکز مثبت زندگی در شهرستان دنا خبر داد و گفت:  با توجه به محله محور بودن اینگونه مراکز، دسترسی مددجویان بسیار راحت شده و آنان قادرند تا در کوتاه ترین زمان به خدمات سازمان بهزیستی دسترسی پیدا کرده و مددکار هم در کمترین زمان خدمات خود را ارایه می کند. 

گفتنی است به منظور رسیدگی بیشتر به مشکلات مددجویان و جامعه هدف، ملاقات های مردمی سرپرست و معاونین تخصصی بهزیستی استان به صورت متداول هر دوشنبه در سطح استان برگزار می شود.

کد خبر 100292

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد