برگزاری جلسه شورای مشارکت با محوریت انتخابات در سراب

جلسه شورای ارتقای مشارکت در انتخابات، با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سراب در محل اداره بهزیستی سراب تشکیل و موضوع چگونگی بستر سازی حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات مجلس مورد بررسی قرار گرفت .

معاون فرماندار سراب ضمن تاکید به شرایط حساس فعلی کشور عزیزمان ایران و عمل به فرامین مقام معظم رهبری توصیه های لازم را در این خصوص مطرح و تاکید کرد: وظیفه هر فرد ایرانی انتخاب فردی اصلح برای تاثیر گذاری در روند تصمیم گیری در امورات فعلی کشور است .

وی با اشاره به تاثیرگذاری اقشار تحصیل کرده و آگاه جامعه در تصمیم گیری های مهم کشور را مدنظر و از آحاد مهم و نهاد ها و ادارات خواستار تشویق و همراهی موثر در امر مهم انتخابات را ضروری خواند.

این مقام مسئول در ادامه از برخی مشکلات و کاستی ها و گلایه های بحق مردم که پای به پای این نظام و انقلاب از بدو شروع تا بحال صادقانه حضور یافته و در تثبیت برنامه ها و اهداف این کشور نقش اساسی ایفا کرده اند قدردانی نموده و از کاندیداهای انتخاباتی خواستار صداقت در گفتار و عمل را اصل اساسی در اعتماد سازی مردم خواند .

ایشان از عموم مردم خواست تا با حضور حداکثری خود در این انتخابات که کشور ما در شرایط حساس فعلی بیش از گذشته برای دست یابی به اهداف داخل و منطقه نیاز به حمایت و همراهی مردم را دارد نقش اساسی در سرنوشت خود و کشور را ایفا و عمل نمایند .

رئیس اداره بهزیستی سراب از همه آحاد جامعه الخصوص جامعه هدف بهزیستی سراب و کارکنان این مجموعه درخواست حضور حداکثری و مشاکت در انتخابات را خواستار شد.

کد خبر 100055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد