به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) جشن روز دختر ویژه دختران مراکز شبه خانواده بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) ، گرامیداشت روز دختر و دهه کرامت ، جشن روز دختر ویژه دختران مراکز شبه خانواده بهزیستی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور کامرانی نماینده دادستان ، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان ، حسن ترکمانی معاون امور اجتماعی ، کارکنان بهزیستی هرمزگان و رییس بهزیستی شهرستان بندرعباس همراه بود از دختران شاغل در بهزیستی استان تقدیر و هدایایی به فرزندان بهزیستی اهدا شد.

برش کیک و مولودی خوانی و ارائه مطالب از سوی کارشناس خانواده در خصوص نقش والدین در تربیت فرزندان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

سامیه جهانشاهی  مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) ، دهه کرامت و روز دختر ، حضرت معصومه(س) را الگو و سرمشق کاملی برای دختران سرزمین ایران دانست و اظهار داشت : شایسته است کارکنان و بانوان و دختران تحت حمایت بهزیستی با توجه به پیش رو داشتن چنین الگوی گرانبها و ارزشمندی در تنظیم سبک زندگی خویش به آن حضرت اقتدا نمایند تا در جامعه پرآسیب و هجمه های فرهنگی راه را گم نکرده و جامعه ای عاری از آسیب های اجتماعی و امنیت و آرامش را تجربه کنند.

جهانشاهی در ادامه با تشکر از تلاش های صادقانه مربیان ، مددکاران و روانشناسان مراکز در خدمت رسانی به جامعه هدف ، آسیب دیدگان اجتماعی و فرزندان بهزیستی از همراهی دستگاههای همکار از جمله دستگاه قضا و نهادها و ارگان هایی که نقش مهمی در راهبری ، تربیت و فرهنگ سازی برای جامعه هدف بهزیستی دارند قدردانی کرد.

مدیرکل بهزیستی هرمزگان در پایان خواستار اهتمام ویژه کارکنان در بکار گیری همه توان در راه رشد و بالندگی فرزندان بهزیستی و آینده سازان این مرز و بوم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد