مددجوی نیازمند مسکن، زیر چتر حمایتی بهزیستی

در راستای فلسفه وجودی سازمان بهزیستی که همانا بهتر زیستن آحاد جامعه و توسعه خدمات رفاهی و اجتماعی برای همگان است؛ در یک مورد اضطراری، تهیه مسکن برای یک خانواده‌ی در معرض آسیب، در دستور کار بهزیستی استان کرمانشاه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

پس از مراجعه حضوری بانوی ۶۰ ساله‌ی سرپرست خانوارِ تحت پوشش بهزیستی به دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه و اعلام وی مبنی بر تخریب قسمت‌هایی از منزل مسکونی و احتمال ریزش آن بر روی ساکنان، کارکنان مرکز اورژانس اجتماعی به محل مورد نظر مراجعه کردند.

در مشاهدات اولیه، در معرض تخریب بودن منزل مسکونی و نبود امکانات رفاهی و بهداشتی، توسط تیم سیار اورژانس اجتماعی تأیید شد و موارد لازم پس از سیر مراحل قانونی و سلسله‌مراتب اداری به اطلاع مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه رسید که با توجه به بحرانی بودن و در معرض آسیب بودن این خانواده، بلافاصله دستور تهیه مسکن یا در اختیار قرار دادن ودیعه مسکن و همچنین در اقدامات بعدی اعطای کمک‌های مقتضی به این خانواده، توسط بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان صادر شد.

شایان ذکر است؛ خانواده مورد نظر، چندین مراجعه به دستگاه‌های مختلف استان داشته و در مقوله دریافت کمک ناموفق بوده است که در اولین مراجعه به مدیریت بهزیستی استان کرمانشاه، موفق به دریافت کمک می‌گردد.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 108060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد