پیشگامی بهزیستی در زمینه فعالیت در راستای کاهش معلولیتها و آسیب‌های اجتماعی

سرپرست اداره کل بهزیستی استان در سفر به شهرستان کیار با حضور در شورای عشایری شهرستان، ضمن تشریح فعالیتهای بهزیستی بر استفاده از ظرفیتهای شهرستانی در ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری  سلیمانی با اشاره به پیشگامی بهزیستی در زمینه فعالیت در راستای کاهش معلولیتها و آسیب‌های اجتماعی گفت: سازمان بهزیستی با خدمات متنوعی که در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و معلولیت ها ارائه می دهد به عنوان یک سازمان پیشگام مطرح است و همراهی مسئولین شهرستانی در این مهم نقش بسزایی در پیشبرد اهداف داشته است.


وی افزود:در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدام به موقع و سرعت عمل برای خدمات رسانی تاثیر بسزایی دارد و هرچه امکانات بهتر باشد؛ شاهد اقدامات موثرتری در کاهش آسیبهای اجتماعی خواهیم بود.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت ائمه جمعه با توجه به تاثیر گذاری ایشان بر مردم، گام موثری در پیشبرد اهداف کلان خواهد بود.

در این جلسه با تقدیر از زحمات شهرام صفایی در مدت تصدی پست مدیریت بهزیستی شهرستان، لیلا طاهری به عنوان سرپرست بهزیستی معرفی شد.

کد خبر 108026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد