بهزیستی کردستان در برنامه‌ای ویژه، ۸۰ سری جهیزیه به دختران تحت پوشش اهدا می‌کند

در راستای برنامه‌های دهه کرامت و با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، اداره کل بهزیستی کردستان در اقدامی خداپسندانه، اقدام به تهیه و اهدای ۸۰ سری جهیزیه به دختران تحت پوشش خود می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان: در راستای برنامه‌های دهه کرامت و با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، اداره کل بهزیستی کردستان اقدام به تهیه و اهدای ۸۰ سری جهیزیه به دختران تحت پوشش خود می‌کند.

این اقدام در نشستی با واحدهای روابط عمومی، امور فرهنگی، اداره فناوری و اطلاعات و حوزه بانوان اداره کل بهزیستی در محل اتاق ساعدی، معاون مشارکت ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ساعدی، معاون مشارکت های اداره کل بهزیستی کردستان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت و ضرورت توجه به فرهنگ ازدواج و تشکیل خانواده، بر لزوم تنوع و خلاقیت در برنامه‌های دهه کرامت تاکید کرد و گفت: همکاری بین بخشی و همدلی کلیه واحدها در اجرای این برنامه‌ها، امری ضروری است.

انور مجیدی، مسئول امور فرهنگی اداره کل بهزیستی کردستان در این نشست ضمن تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه کرامت، اظهار داشت: اهدای ۸۰ سری جهیزیه به دختران تحت پوشش به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های این دهه، با همکاری خیرین نیکوکار و مشارکت سایر واحدهای ستادی سازمان انجام خواهد شد.

گفتنی است در این نشست، مدیران واحدهای ستادی سازمان نیز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در اجرای برنامه‌های دهه کرامت، به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

امید است با همت و تلاش مسئولین و همراهی خیرین نیکوکار، شاهد لبخند شادی بر لبان این دختران عزیز باشیم.

کد خبر 107797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد