توسعه همکاری بهزیستی و شهرداری اسلام‌آبادغرب

در راستای توسعه همکاری‌های بین‌بخشی و کیفی‌تر شدن خدمات شهری به جامعه هدف بهزیستی، حسین صفری رئیس اداره به همراه مسئول بازرسی، کارشناسان مراکز دولتی و غیردولتی بهزیستی شهرستان اسلام‌آبادغرب با امیرسعید جلیلیان شهردار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

صفری در این جلسه از حمایت‌های همه‌جانبه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهرستان قدردانی کرد و خواستار ادامه همکاری این مجموعه با خانواده شریف بهزیستی شد.

همچنین در رابطه با مناسب‌سازی اماکن و معابر عمومی شهر و مکان‌های تردد معلولین، جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر، تهیه مکان مناسب برای افراد بی‌خانمان مرکز سرپناه یادمهر، تهیه وسایل شهربازی برای مددجویان شبانه‌روزی مرکز اعصاب و روان و مساعدت مادی و معنوی برای معلولان تبادل نظر شد.

در این جلسه شهردار اسلام‌آبادغرب اظهار داشت: خدمت در سازمان بهزیستی کار بسیار ارزشمندی است و کارکنان بهزیستی می‌بایست قدر خدمت به مددجویان را بدانند و به شغل خود افتخار کنند.

در ادامه این جلسه مشکلات موجود جامعه هدف بهزیستی در حیطه وظایف شهرداری عنوان شد و شهردار این شهرستان جهت رفع مشکلات بین‌بخشی قول مساعدت و همکاری لازم را داد.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 107693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد