در رسانه / افتتاح ساختمان جدید مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد بانوان معتاد در ارومیه

ساختمان جدید مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب اعتیاد بانوان معتاد در ارومیه با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ۲۲ اردیبهشت، با حضور سردار اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی و جمعی از مسئولان استانی، ساختمان جدید مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان با موضوع ماده ۱۶ بانوان در ارومیه افتتاح شد.

پروین محمدپوری، مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، در مراسم افتتاح این مرکز گفت: ظرفیت این مرکز ۸۰ نفر است که در صورت تجهیز امکان افزایش ظرفیت دارد.

وی ادامه داد: این مرکز در مساحت ۳۰۰ مترمربع افتتاح شد که تاکنون ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبار سفر نخست رئیس‌جمهور به استان هزینه شده است. 

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به وجود ۱۶۵ زن معتاد متهاجر در این مرکز گفت: از این تعداد ۳۱ نفر خودمعرف و مابقی معتادانی هستند که توسط نیروی انتظامی دستگیر و به این مرکز منتقل شده‌اند.

وی با بیان اینکه تا قبل از سال ۱۴۰۱ در استان محلی برای نگهداری بانوان معتاد وجود نداشت، گفت: هم اکنون نیز ۴۸ نفر از زنان معتاد استان در ساختمان غیر استاندارد نگهداری می‌شوند.

کد خبر 107642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد