برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در خانه سلامت دختران بهزیستی مازندران

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، مراسم جشنی با حضور پازکی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، دکتر بریمانی مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مسوولین و کارکنان ستادی بهزیستی استان و شهرستان ساری در خانه سلامت دختران بهزیستی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ پازکی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با اشاره به نقش مهم الگو در زندگی دختران این سرزمین، گفت: دختری باشید که الگوی شما حضرت فاطمه معصومه(س) باشد.

 وی ادامه داد: داشتن الگو در سلامت جسم و روان و سلامت خانواده بسیار موثر است.

پازکی ترویج سبک زندگی غربی را هدف دشمن در جنگ علیه خانواده ها عنوان کرد و افزود: تغییر سبک زندگی از منظر اسلام به سمت زندگی غربی از اهداف انکارناپذیر دشمنان در حوزه خانواده است و امروز ما شاهدیم که اسراییل و غرب در مساله فروپاشی خانواده تا چه اندازه مستاصل شده اند.

وی صحیح بودن مسیر انتخاب در روند موفقیت زندگی را مهم برشمرد و تصریح کرد: اگر در زندگی مسیر درست انتخاب شود به جایگاهی که شایسته آن هستید دست می یابید.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در کنگره ۸ هزار شهیده زن چند الگو را معرفی فرمودند، افزود: رهبر انقلاب ابتدا زن را در نگاه غرب و سپس از نگاه شرق را تبیین و در پایان الگوی نه شرقی نه غربی را با شاخصه زن محجبه و عفیفه که همزمان می تواند در خانواده نقش آفرینی کند و هم در متن و مرکز جامعه فعالیت داشته باشد، معرفی نمودند.

در ادامه دکتر بریمانی مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک به مناسبت آغاز دهه کرامت و تولد حضرت معصومه (س) و روز دختر با اشاره به اینکه حضرت معصومه(س) بهترین الگو برای دختران ما است، گفت: دختران جوان ما باید پاکی، عصمت و عفاف این حضرت را الگو شاخص و سرمشق خود در زندگی قرار دهند تا به موفقیت برسند.

وی با اشاره به ایفای نقش دختران در جامعه، تصریح کرد: شناخت الگوی مناسب در زندگی موجب رشد و شکوفایی شده و جامعه به‌سوی روشنایی رهنمون می‌شود و باید در جهت بالندگی خود تلاش کنید.

گفتنی است؛ در پایان با اهدای هدایایی از دختران ساکن در این خانه تقدیر شد.‌

کد خبر 107619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد