تفاهم‌نامه همکاری شرکت گاز با مدیران کل بهزیستی، کمیته امداد و اوقاف برای جایگزینی بخاری­ های پرمصرف کنونی با بخاری­ های راندمان بالای هرمتیک امضا شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در نشست مشترک با مدیران کل بهزیستی، کمیته امداد حضرت امام (ره) و اوقاف و امور خیریه، با تشریح جزئیات تفاهم نامه گفت: تفاهم نامه همکاری در راستای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی و طبق مصوبه شورای اقتصاد در خصوص جایگزینی بخاری­های پرمصرف کنونی مشمولین طرح و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد با بخاری­های راندمان بالای هرمتیک انعقاد می شود.

نادر کمالی با اشاره به مفاد تفاهم نامه همکاری و تعهدات فی مابین در راستای بهینه سازی مصارف گاز مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و  بهزیستی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه طرح جایگزینی بخاری‏های راندمان بالای هرمتیک با بخاری‏های پر‏مصرف مشترکان تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و مساجد به صورت رایگان و با هزینه شرکت ملی گاز ایران انجام خواهد شد.

دکتر صحاف مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی هم در این نشست با قدردانی از اهتمام و اقدامات مدیران شرکت گاز استان در قبال خانواده تحت پوشش بهزیستی، ابراز امیدواری کرد تا با گسترش همکاری های فی مابین، شاهد فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز و کاهش حوادث ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد