روز گذشته به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، با حضور مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی اردوی جهادی در روستای نایبند از توابع بخش دیهوک شهرستان طبس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی صبح امروز سه شنبه مورخ ۱۳ دیماه و مصادف با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گروه جهادی شهید فولادی مقدم مستقر در بهزیستی شهرستان طبس با حضور شرفی مدیرکل و رحیمی معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان در روستای نایبند به ارائه خدمت پرداخت.
دیدار با جامعه هدف، غربال رایگان بینایی و شنوایی، ارائه خدمات کمیسیون پزشکی تعیین نوع و شدت معلولیت، توزیع سبد غذایی، توزیع بسته های لوازم التحریر، برگزاری میز خدمت و ارتباط چهره به چهره با مسولین محلی واهالی خونگرم روستای نایبند از برنامه های انجام شده در قالب این اردوی جهادی بود.
شایان ذکر است روستای نایبند در فاصله ۲۳۰ کیلومتری طبس واقع شده و ۳۰ خانواده دارای عضو معلول از ساکنین، تحت پوشش خدمات مستمر و غیر مستمر سازمان بهزیستی می باشند.
همچنین بعد از این برنامه مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با امام جمعه دیهوک دیدار و گفتگو کرد.
مدیر کل بهزیستی استان در این دیدار با اشاره به نرخ بالای معلولیت در استان اطلاع رسانی در خصوص برنامه ها و خدمات تخصصی بهزیستی در زمینه پیشگیری از معلولیت‌هادر سطح بخش را موثر دانست.
شرفی با بیان اینکه در زمینه پرداخت هزینه های مشاوره ژنتیک محدودیتی وجود ندارد افزود :"باتوجه به سیاستهای جمعیتی و تاکید بر فرزند آوری، مشاوره ژنتیک- خصوصا در خانواده های دارای معلول- می تواند ابزار مهمی در زمینه کاهش معلولیت ها باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد