صبح روز شانزدهم آذر ماه، سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان طی برگزاری نشستی در دفتر مدیریت اداره کل بهزیستی استان بمناسبت روز حسابدار از کارکنان حوزه حسابداری در بهزیستی گیلان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان در مراسم تقدیر از کارکنان عرصه حسابداری بهزیستی گیلان ضمن قدردانی از تلاشهای حسابداران اداره بهزیستی در راستای تنظیم امورات مالی، اظهار داشت:همکاران شاغل در واحد حسابداری علیرغم فراز و نشیب های کاری با در نظر گرفتن اصل امانتداری و تعهد حرفه ای، وظیفه خود را به خوبی انجام میدهند و انجام صحیح امورات مالی و حسابداری به منزله پشتوانه ی قوی سازمان است.

وی در ادامه، اصل مقوله شفاف سازی و تراز مالی را مورد تاکید قرار داد و گفت: اصولا بسیاری از امورات بر اساس پشتوانه مالی سازمان صورت می گیرد و حتی در برخی موارد نیازها به صورت ویژه پیگیری می شود که انتظار بر این است تا مقوله شفاف سازی و تراز مالی همچنان تداوم داشته باشد.

گفتنی است در پایان این نشست، مدیرکل بهزیستی گیلان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از کارکنان عرصه حسابداری در بهزیستی گیلان تقدیر به عمل آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد