به همت پایگاه بسیج شهید فیاض بخش اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان نمایشگاه هفته دفاع مقدس تحت عنوان "دفاع همچنان باقی است " افتتاح شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، صبح امروز با حضور مدیران کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و بهزیستی استان ، مدیر بسیج ادارات استان ، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ،فرمانده بسیج حوزه مقاومت صاحب الزمان (عج) ادارات و پرسنل بهزیستی استان نمایشگاه هفته دفاع مقدس تحت عنوان "دفاع همچنان باقی است " افتتاح شد .

دکتر عباسعلی اویسی مدیر کل بهزستی سیستان و بلوچستان ضمن تهنیت ایام گرامیداشت دفاع مقدس اظهار داشت : در شرایط کنونی ایران اسلامی ، شناخت راه شهدا و پیروی از مسلک این ستاره های درخشان انقلاب اسلامی بر همگان واجب است .

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان افزود : عنوان دفاع همچنان باقی است ، رمزی است برای تمام آنهایی که دل در گرو آرمانهای ناب انقلاب اسلامی دارند ، روزگاری دفاع در برابر دشمنی قابل رویت بود ، اما امروزه دشمن در لباس خودی ها سعی در شرارت دارد و کار دفاع از حریم مقدس ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران نیازمند بصیرت و شناخت است .

محید مباشری مشاور مدیرکل و فرمانده پایگاه شهید فیاض بخش بهزیستی استان نیز ضمن تاکید بر محتوی محوری این نمایشگاه بیان کرد : در این نمایشگاه در کنار نمایش مستند های دفاع مقدس و اطلاع نگاشت های تصویری  ، دست سازه های یکی از بسیجیان مبتکر بهزیستی استان نیز ، به نام آقای بهروز خالقدادی که با اشیاء دور ریختنی پیش سازهای ادوات نظامی را ساخته است به نمایش گذاشته شده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد