صبح امروز با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ۳ هزار پک لبنیاتی دیگر بین مددجویان نیازمند تحت حمایت بهزیستی استان کرمانشاه توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه: صبح امروز با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، 3 هزار پک لبنیاتی دیگر بین مددجویان نیازمند تحت حمایت بهزیستی استان کرمانشاه توزیع شد.

صفدر مظفری راد معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان کرمانشاه با اعلام این خبر گفت:به واسطه تعامل خوبی که با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برقرار شده تفاهم نامه ای هم در راستای حمایت از جامعه هدف بهزیستی استان منعقد گردیده و یکی از بندهای آن توزیع بسته های معیشتی می باشد.

وی افزود: درهمین راستا قرار هست که ۲۰ هزار بسته معیشتی بین مددجویان استان توزیع گردد که اقلام متنوعی را شامل می شود و تا کنون 6 هزار پک لبنیاتی نیز توزیع گردیده است.

معاون مشارکتهای مردمی اظهار داشت: امروز چهارمین محموله از این پک های لبنیاتی در قالب 3 هزار پک ارسال شد که با همراهی و کمک همکارانم در بهزیستی استان با شدت و سرعت در کرمانشاه با وانت بار و در شهرستانها با کامیونهای یخچال دار در حال توزیع هستند و در اولین فرصت دیگر پک های معیشتی نیز توزیع خواهد شد که بیشتر جامعه هدف ما مددجویان حاشیه شهرها و محلات کم برخوردار است و تمام شهرستانهای استان را شامل می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد