در ششمین روز از ایام گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی ، نمایشگاه توانمندیهای معلولان و مددجویان بهزیستی زابل با شعار "شروع دوباره برای بهتر زیستن" طی مراسمی درمحل بهزیستی زابل گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زابل ، در ششمین روز از ایام گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی ، نمایشگاه توانمندیهای معلولان و مددجویان بهزیستی زابل با شعار "شروع دوباره  برای بهتر زیستن" طی مراسمی درمحل بهزیستی زابل  گشایش یافت.

حسین عارفی رئیس اداره بهزیستی زابل در این مراسم گفت: شناساندن توانمندیهای معلولین و مددجویان زیرپوشش بهزیستی به جامعه مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه است ، سیستان درصد بالایی از معلولیت را دارد لذا برای کاهش و پیشگیری معلولیتها نیاز به همکاری همه‌جانبه مردم و مسوولان است.
رئیس بهزیستی شهرستان زابل بیان کرد : خدماتی که در دولت سیزدهم برای افراد مورد حمایت و زیرپوشش بهزیستی این شهرستان انجام شده با خدماتی که طی چندین سال گذشته ارائه شده است قابل مقایسه نیست .
وی افزود: در این نمایشگاه توانمندیهای خانواده‌های  زیر پوشش بهزیستی در25غرفه در حوزه امور اجتماعی، توانبخشی،و پیشگیری و  به نمایش گذاشته شده است که پخت نان محلی، مجسمه‌سازی، تولید پوشاک، قالیبافی و نقاشی را از جمله رشته‌های مختلف توانمندیهای معلولین در این نمایشگاه است .

در حاشیه این نمایشگاه با همکاری هیئت ورزش های جانبازان و معلولین ، اداره ورزش جوانان همایش ویلچررانی در شهرستان زابل را برگزار و در پایان به ۲۰ نفر از شرکت کنندگان هدایایی اهدا شد.

گفتنی است این نمایشگاه به مدت 2 روز برای بازدید عموم دایر است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد