در نخستین روز از ایام گرامیداشت هفته بهزیستی ، دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل ، به همراه معاونین و پرسنل اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای شهرستان زاهدان با آرمانهای انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، در نخستین روز از ایام گرامیداشت هفته بهزیستی ، دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل ، به همراه معاونین و پرسنل اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار شهدای شهرستان زاهدان با آرمانهای انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند .

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر محمدعلی فیاض بخش اظهار داشت : دکتر فیاض بخش حاصل تفکر و آرمانهای ناب انقلاب اسلامی بود و به عنوان الگوی تمام عیار و ارزشمند روش خدمت ، در سازمان بهزیستی برای کلیه مدیران و پرسنل این نهاد از ابتدای تشکیل سازمان بهزیستی تا کنون بوده است .

مدیرکل بهزیستی استان تاکید کرد : آرامش و امنیت امروز ما مرهون جانبازی ها و رشادتهای شهدایی هستند که همچون ستاره هایی پرفروغ راه سعادت را به ما نمایان می کنند و ما به عنوان میراث داران این سنگر باید با توجه و خلوص در راه خدمت به مردم به ویژه جامعه هدف بهزیستی جهادگونه بیش از پیش تلاش کنیم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد