حسن شرفی سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی در سفر به شهرستان زیرکوه ضمن دیدار با فرماندار و امام جمعه این شهرستان گفت: بهزیستی در راستای سیاست‌های کلی نظام از تولد نسل سالم از فرزند آوری زوجین حمایت می‌کند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان شرفی سرپرست این اداره کل در این دیدار ضمن معرفی خدمات بهزیستی در زمینه های مختلف همچون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معلولیتها، خدمات حوزه توانبخشی ومعلولین، زنان سرپرست خانوار، مراکز شبه خانواده و... به حضور جمعی معاونین بهزیستی در شهرستان زیرکوه اشاره کرد وگفت :ما به اتفاق همکاران به شهرستانها می‌رویم تا بتوانیم به هر نحوممکن مشکلی از مشکلات جامعه هدف درآن شهرستان را حل نماییم.
شرفی دراین دیدار بحث آسیب‌های اجتماعی رایکی از مهمترین مسائل در کشور معرفی کرد که رهبر فرزانه انقلاب هم بر کاهش آن تاکیدات زیادی داشته اند واز فرماندار شهرستان خواست تا در اعتبارات شهرستانی مرتبط با این مهم بهزیستی شهرستان را حمایت نماید.
سرپرست بهزیستی استان همچنین  درخواست‌هایی در خصوص نمایندگی خدمات بهزیستی شهر زهان و اداره بهزیستی شهرحاجی آباد مطرح نمود.
شرفی دراین دیدار از اختصاص بسته لبنی به ارزش ۵ میلیون ریال به جامعه هدف بهزیستی شهرستان زیرکوه، همچنین اختصاص یک دستگاه خودرو صفر کیلومتر به اداره بهزیستی این شهرستان طی یک ماه آینده خبرداد.
در ادامه این جلسه دکتر رضازاده معاون امور توانبخشی بهزیستی استان مواردی را در خصوص مناسب سازی اماکن ومعابر و خسروی معاون مشارکت‌های مردمی مواردی رادرخصوص مسکن واشتغال مطرح نمودند.
مهندس غیرتی فرماندار شهرستان زیرکوه نیزدراین دیدار ضمن عرض خوش آمدگویی، حضور سرپرست بهزیستی به همراه معاونین تخصصی در ابتدای شروع ساعت کار ادارات  در شهری با ۱۸۰ کیلومتر فاصله از مرکزاستان را نشان از توجه به مجموعه بهزیستی وجامعه هدف آن دانست و ضمن اشاره به گستردگی خدمات بهزیستی در جامعه گفت: بحث مشاوره ژنتیک وپیشگیری از معلولیت ها از مسائل بسیار مهم در شهرستان میباشد که با عنایت به سیاست افزایش جمعیت نیاز به توجه ویژه دارد.

در ادامه ی برنامه های سفر سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی به شهرستان زیرکوه، شرفی ضمن دیدار با حجت الاسلام صباغیان امام جمئه شهرستان زیرکوه گفت: وقتی سن فرزندآوری به ۵۰ سالگی افزایش یافته و سیاست‌های کلی نظام هم مبنی بر افزایش جمعیت است قطعا مراجعات برای انجام مشاوره ژنتیک هم بیشتر می‌شود و ما دربهزیستی علاوه بر تامین اعتبارات مرتبط بااین مهم با چند آزمایشگاه خوب و معتبر در سطح کشور قرارداد بسته ایم که بدون نیاز به حضور زوجین، فقط با ارسال نمونه ها کار آزمایش ژنتیک قابل انجام است.
شرفی همچنین به معرفی خدمات بهزیستی در بخش‌های مختلف بصورت کلی پرداخت.
موهبتی قائم مقام مدیرکل در امورفرهنگی ودبیر سفرهای شهرستانی، شیخانی معاون امور اجتماعی، رحیمی معاون امورتوسعه پیشگیری، خسروی معاون مشارکت‌های مردمی، دکتر رضازاده معاون امور، مهندس یوسفی مدیر فناوری اطلاعات ورضایی رئیس بهزیستی شهرستان زیرکوه هم دراین جلسه پیرامون مباحث مرتبط با حوزه کاریشان مطالبی را مطرح نمودند.
حجت‌الاسلام صباغیان امام جمعه شهرستان زیرکوه هم دراین دیدار ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران به عنوان یک مجاهد پرهیزگار و بیان مباحث معنوی، کار در بهزیستی را مقدس دانست و به مسئولین بهزیستی خوش آمد گفت.
وی ضمن اشاره با این مطلب که ماهیت کار بهزیستی و کمیته امدادامام خمینی(ره) با هم  تفاوت دارد، افزود کارمندان بهزیستی می بایست قدر کار خود را دانسته و خداوند را شاکر باشند، چرا که اگر بتوانند مترادف با نام بهزیستی در راستای بهتر زیستن افراد در جامعه خدمتی ارائه نمایند و در زندگی فردی باشرایط خاص تغییر و توفیقی ایجاد کنند قطعا نزد خداوند مرتبه و جایگاه بالایی را خواهند داشت.

شرفی و هیئت همراه با مولوی حسینی امام جمعه اهل سنت شهرستان زیرکوه در شهر حاجی آباد نیز دیدار و گفتگو کرد.

حاج آقای حسینی دراین دیدار با اعلام این مطلب که دعا حس وانرژی بسیارخوبی به انسان می‌دهد اما بسیاری از معضلات و مشکلات صرفا بادعا برطرف نمی‌شود وبه اقدام عملی نیازداردافزود خدمت دربهزیستی نمونه بارزاین نوع کاروخدمت است که جایگاه بسیاربالایی دارد.
وی دراین دیدار درخصوص اطلاع رسانی خدمات تخصصی بهزیستی به جامعه از طریق تریبون نمازجمعه قول مساعد داد.
شرفی هم دراین دیدار ضمن تشکر، از همکاران بهزیستی شهرستان زیرکوه خواست تا اطلاعات مرتبط با برنامه های بهزیستی دراختیار امام جمعه اهل سنت قرار گیرد.

خانه نگهداری فرزندان بی سرپرست باغ رضوان در حاجی آباد، بازدید از نمایندگی خدمات بهزیستی و مرکز مثبت زندگی کد شماره ۷۷۱۰ شهر زهان و  مرکز مثبت زندگی کد ۶۴۵۰ شهر حاجی آباد، بازدید از مرکز جامع حرفه آموزی کودکان زیر۱۴سال طلوع شهر حاجی آباد، بازدید معاون مشارکت‌های مردمی ومدیر فناوری اطلاعات بهزیستی استان از مرکز مثبت ۶۸۹۳ حاجی آباد، بازدید سرپرست و معاونان همراه از مراکزسالمندان روزانه حبیب ابن مظاهر حاجی آباد و آبشار عاطفه های روستای شاهرخت، از جمله دیگر برنامه های سفر یک روزه ی سرپرست، معاونان و مدیران ستادی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی به شهرستان زیرکوه بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد