دکتر اصغر کاظمی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در نخستین روز از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان در نشست شورای اداری بهزیستی استان شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان،  دکتر اصغر کاظمی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در نخستین روز از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان در نشست شورای اداری بهزیستی استان شرکت کرد.

دکتر اصغر کاظمی معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور اظهار داشت : هدف اصلی این سفر بازدید میدانی به جهت درک نزدیک چالش های خدمات رسانی بهزیستی در استان  و همچنین مشکلات مددجویان تحت پوشش به ویژه معلولین، در دورافتاده ترین نقاط کشور است که تاکنون این مهم حلقه مفقوده سیاست گذاری کلان کشور بوده است.  

معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور پس از استماع چالش های روسای بهزیستی شهرستانهای استان بیان کرد : سال جدید از منظر اعتبارات توانبخشی اخبار خوبی در راه است، بطور مثال امیدواریم در زمینه مناسب سازی منازل معلولین دیگر مددجویی پشت نوبت این خدمت نخواهد بود.

وی با تاکید بر اهمیت نگهداری و پرورش معلولین در خانواده  گفت : مادران دارای فرزند معلول، قهرمانانی هستند که هیچگاه اقدامی در شأن آنها انجام نشده است، مقرر است برای بخشی از این مادران که فاقد بیمه و شغل هستند، بیمه اجتماعی بازنشستگی در نظر گرفته شود و امیدواریم جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار مادر در سطح کشور تحت پوشش این خدمت قرار گیرد.

دکتر اصغر کاظمی خاطر نشان کرد : به زودی از طریق معاونت توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، جهت خانوارهای دارای دو معلول به بالا لوازم ضروری و اولیه زندگی تهیه خواهد شد و طبق نیاز آنها تحویل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد