سرپرست اداره کل بهزیستی استان در سفر به شهرستان قاینات با مراکز تحت نظارت و توانخواهان و مددجویان مقیم مراکز و مسئولان شهرستان دیدار و گفتگو کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان شرفی سرپرست این اداره کل در ابتدای سفر یک روزه به شهرستان قاینات ضمن حضور در آرین شهر با فرزندان بی سرپرست مرکز شبه خانواده امام هادی(علیه السلام) این شهر دیدار کرد. دراین دیدار شیخانی معاون امور اجتماعی، رجبی معاون پشتیبانی، خسروی معاون مشارکت‌های مردمی، دکتر رضازاده معاون امور توانبخشی، موهبتی قائم مقام مدیرکل در امور فرهنگی، مهندس یوسفی مدیر فناوری اطلاعات، خزاعی رئیس بهزیستی قاین،دروگر رئیس نمایندگی خدمات بهزیستی آرین شهر وتعدادی از کارشناسان  شرفی را همراهی داشتند.وی سپس ضمن حضور در بخشداری آرین شهر با مهندس سهیلی بخشدار این شهر دیدار کرد.
شرفی در این دیدار ضمن تاکید براینکه نگاه ما در بهزیستی این است که پیشگیری از بروز معلولیت بر ارائه  خدمت در حوزه معلولین تقدم دارد به معرفی خدمات عام و خاص بهزیستی پرداخت. شرفی درادامه حضور خود در آرین شهر با حجت الاسلام نوری امام جمعه این شهردیدار کرد و به معرفی  خدمات بهزیستی پرداخت.
حجت‌الاسلام نوری نیز در این دیدار با نگاهی معنوی و مذهبی به خدمات بهزیستی و جامعه ی هدف آن به ایراد سخنانی پیرامون خدمات مرتبط با بهزیستی پرداخت.وارد شهر خضری ودشت بیاض شد و در بدو ورود در دفتر امام جمعه این بخش از شهرستان قاینات حضوریافت و به روال دیگر دیدارها بامسئولین به معرفی خدمات بهزیستی پرداخت.
حجت‌الاسلام محمدی نیز دراین دیدار پس از خوش آمد گویی به ایراد سخن پرداخت و مباحثی را پیرامون موضوعات مرتبط با خدمات بهزیستی مطرح نمود.
درادامه با اهدای لوحی از زحمات حسینیان مدیرعامل موسسه خیریه حضرت زینب این شهر تقدیر شد.

ادامه ی برنامه های سفر یک روزه ی سرپرست، معاونین و روسای ستادی بهزیستی خراسان جنوبی به شرح زیر انجام شد:

بازدید از مرکز شبه خانواده زیر۶ سال و۱۲تا ۱۸سال حضرت زینب  و دیدار با فرزندان مقیم این مرکز

دیدار با مهندس غلامپور شهردار قاین و گفت و گو در خصوص مسائل مشترک بین دو دستگاه و مناسب سازی محیط شهری و همکاری های بین بخشی

دیدار و گفتگو با دکتر اسحاقی نماینده مردم شریف شهرستانهای قاین و زیرکوه در مجلس اسلامی

برگزاری نشست هم اندیشی و تخصصی سرپرست و معاونین بهزیستی استان با رئیس و مسئولان حوزه و نمایدگی ها در محل بهزیستی شهرستان قاین: شرفی سرپرست بهزیستی استان در پایان جلسه فوق که حدود ۳ ساعت بطول انجامید بعد از استماع صحبتهای کارکنان بهزیستی شهرستان قاین و همینطورارائه پاسخهای تخصصی معاونین حاضر در جلسه گفت: مراکز مثبت زندگی می بایست به جدیت تمام به کار خود ادامه دهند و بخش دولت هم در کنار آن هابوده وضمن حمایت وراهنمایی بر کار آنها نظارت داشته باشد تا خدمات خود را به نحو احسن انجام دهند.
وی اهمیت مددکاری را در بهزیستی بسیار بالا دانست و گفت مددکاری به عنوان اساس کار در در بخش های عمده ای از خدمات بهزیستی میباشد و مراکز مثبت زندگی بایستی این کار را به درستی انجام دهند.
سرپرست بهزیستی استان توضیحاتی در خصوص اهمیت بحث اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف عنوان کرد و افزود: زمانی در ایجاد شغل می توانیم موفق شویم که مددکار به سراغ معلول یا مددجو برود و با نگاهی تخصصی و کارشناسی ارزیابی از طرف داشته باشد و با ارائه مشاوره شغلی درست توسط افراد متخصص و حسب توانمندی و علاقه فردبرای وی شغلی پایدار ایجاد گردد.
شرفی ارتباطات بین دستگاهی رایکی از بهترین راه ها برای معرفی خدمات و ارائه مطلوب آن عنوان کرد و افزود بهزیستی به طور مستقیم به همکاری بعضی از دستگاه ها نیاز دارد تا خدمات خود را در زمان مطلوب ارائه نماید، به عنوان مثال اگر مسئولان حوزه قضایی برای دیدن از مراکز دعوت شوند واز نزدیک شاهد خدمات آنهاباشند قطعا همکاری بهتری خواهند داشت.
وی هفته بهزیستی رافرصت مقتنمی دانست تا با برگزاری نشست‌ها واستفاده از ظرفیت‌های تبلیغاتی خدمات سازمان باظرفیت واقعی معرفی گردند.
سرپرست بهزیستی استان تکریم ارباب رجوع وپاسخگویی مناسب را وظیفه تمامی کارکنان عنوان کرد وگفت: در شرایط کنونی مددجوی سازمان درسختی است ووقتی به اداره مراجعه می‌کند بایستی با روی گشاده پاسخ بشنود حتی اگر امکان اجابت درخواستش وجودنداشته باشد.
شرفی در پایان از همراهی وتلاشهای رئیس وکارکنان شهرستان قاین ونمایدگی های خدمات بهزیستی زیرمجموعه این شهرستان تشکر نمود.

بازدید از مرکز جامع خدمات توانبخشی سالمندان گوهر قاین، صحبت صمیمانه با سالمندان مقیم و بررسی ضعیت خدمات دهی به مددجویان سالمند مقیم این مرکز

بازدید از مراکز شبه خانواده امیدهای فردا و غدیر و مرکز فرزندان بی سرپرست زیر ۱۲ سال در مرکز احسان آسمانی شهر قاین ، دیدار و گفتگوی صمیمانه با فرزندان مقیم این دو مرکز همچنین بررسی روند ارائه ی خدمات و پرس و جوی و رضایت سنجی از فرزندان مقیم همچنین گفتگو با مدیران و مسئولان مراکز یاد شده

دیدار با فرزندان خانه کوچک پناهگاهی الفت قاین آخرین برنامه سرپرست بهزیستی استان بود که با همراهی معاونین توانبخشی، اجتماعی، پشتیبانی ومشارکت های مردمی همچنین مدیر فناوری و قائم مقام فرهنگی، مدیر بهزیستی قاین و تعدادی از کارشناسان در بخشهای آرین شهر و خضری همچنین  شهرستان قاین صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد