روز گذشته خانم دکتر افتخاری مشاور عالی حوزه بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور باهمراهی دکتراسدزاده مدیرکل دفتربانوان استانداری، شرفی سرپرست بهزیستی استان عرب مدیر کل کمیته امداد استان ضمن حضور در کمپ بهبودی اقامتی میان مدت بانوان آتیه روشن از نزدیک با مقیمان دیدارو در جریان مشکلات این کمپ و بانوان مقیم مرکز قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان شرفی سرپرست این اداره کل دراین بازدید مشکلاتی همچون تامین آب برای آب درمانی معتادین درکمپ، پایین بودن سطح اقتصادی خانوادها و عدم پرداخت سهم آورده متقاضیان به کمپ، عدم پرداخت یارانه فرد به کمپ، ارجاع هر فرد بیمار تحت عنوان متجاهر با حکم قضایی و اجبارا پذیرش رایگان وی در کمپهای بهزیستی ، بالا بودن اجاره بهای مکان و در نهایت نبود شغل برای بهبود یافتگان پس از ترخیص را از مهمترین مشکلات کمپ و بانوان متقاضی ترک در مرکز استان اعلام کرد.
عرب مدیرکل کمیته امداد استان نیز در این دیدار در خصوص امکان راه اندازی شغل‌هایی در راستای امکانات کمیته امداد درصورت داشتن تمایل و توانایی بهبودیافتگان قول همکاری داد.
دکتر اسدزاده مدیرکل دفتر بانوان استانداری هم در این دیدار آسیب خروج  بانوان از خانه و خانواده را بسیار بزرگتر از خروج آقایان عنوان کرد و تحت پوشش کمیته قراردادن بانوان خود معرف به کمپ را راهی برای کاهش این آسیب دانست.
دکتر افتخاری در حاشیه این دیدار ضمن بیان موارد انگیزشی به بهبود یافتگان خواستار همکاری کمیته امداد با بهزیستی برای رفع نیازهای کمپ شد.
گفتنیست مسئول امور بانوان و کارشناس دفتر ترک اعتیاد بهزیستی استان، مدیر بهزیستی بیرجند و تعدادی از کارشناسان استانداری نیز دراین مراسم حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد