اولین جلسه شورای اداری بهزیستی استان کرمانشاه در خرداد ماه1401 به ریاست مدیرکل و شرکت اعضای شورای اداری استان در سالن جلسات فجر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه :دکتر فرحناز محمدی  مدیر کل و رئیس شورای اداری بهزیستی استان در این جلسه با تاکید بر نظارت دقیق و مستمر بر مراکز دولتی و غیر دولتی بویژه مراکز نگهداری شبانه روزی و کمپ های ترک اعتیاد گفت:هر گونه نقص باید در کوتاهترین زمان ممکن به مسئولان بالا دستی گزارش داده  و در راستای رفع نقص و بررسی مشکلات اقدام لازم و به موقع صورت گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه سازمان بهزیستی را یک نهاد تسهیل گر در راستای اشتغال  جامعه هدف عنوان کرد و افزود: بهزیستی تسهیلات را درجهت ایجاد اشتغال در اختیار مددجو قرار می دهد  و باید حداکثر جذب اعتبارات را در این زمینه داشته باشیم .

دکتر فرحناز محمدی اظهار داشت: با توجه به تردد زائرین کربلا در ایام اربعین در این استان هماهنگی لازم در ستاد اربعین با محوریت حوزه فرهنگی بر ارائه هر چه بیشتر خدمات به جامعه هدف انجام شود تا مددجویان بتوانند با کمترین دغدغه ممکن در این استان اسکان داده شوند .در ابتدای این  جلسه هر یک از اعضای شورای اداری گزارشی از عملکرد سه ماهه اول و برنامه های سه ماهه دوم را ارائه دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد