شرفی صبح امروز در حاشیه ی سفر به استان خراسان رضوی بهمراه سرپرست اداره ی هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکتهای مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی با مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه انصار الحج مشهد مقدس دیدار و گفتگو نمود.

دیدار و نشست سرپرست اداره کل بهزیستی استان بهمراه سرپرست معاونت مشارکتهای مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی بهمراه رئیس بهزیستی شهرستان سربیشه با مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره مؤسسه ی خیریه انصارالحجه مشهد مقدس در حال برگزاری می باشد. شرفی هدف از این دیدار را تقدیر و تشکر از حمایت ها و کمک های صورت گرفته از جانبه مؤسسه انصارالحجه «عج» در سال گذشته به بهزیستی استان خصوصا شهرستان سربیشه که منطقه ی محروم و مرزی با نیازهای ویژه می باشد عنوان کرد. همچنین شرفی درخواست همراهی و مساعدت بیش از گذشته در شرایط ویژه ی اقتصادی برای مددجویان و توانخ.اهان نیازمند جامعه ی هدف بهزیستی استان خراسان جنوبی را مطرح نمود.

همچنین در حاشیه ی سفر سرپرست اداره کل بهزیستی استان و سرپرست معاونت مشارکتهای مردمی، اشتغال و مسکن و رئیس بهزیستی سربیشه به مشهد مقدس، آقایان شرفی، خسروی و رزگی با آقای مهندس یزدان بخش  یکی از خیرین محترم استان خراسان رضوی دیدار و با عنایت به چالش ها و مشکلات جامعه ی هدف بهزیستی استان، نیازمندی ها و کمک های ویژه ی توانخواهان و مددجویان استان درخواست هایی را مطرح و قول هایی را دریافت نمودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد