در ادامه «طرح جمعه و جماعت در کنار مردم» مدیران و معاونین بهزیستی استان، امشب توفیق حضور در کنار مردم شریف منطقه ۱۷ شهریور بیرجند را پیداکردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان در ادامه  «طرح جمعه و جماعت در کنار مردم» مدیران و معاونین بهزیستی استان، امشب توفیق حضور در کنار مردم شریف منطقه ۱۷ شهریور بیرجند را پیداکردند.
رحیمی سرپرست معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان  بعداز نماز با هدف معرفی خدمات بهزیستی برای نمازگزاران به ایراد سخن پرداخت و پس از آن با همراهی مجیدی مدیر بهزیستی بیرجند و تعدادی از کارشناسان بهزیستی شهرستان و کارشناس دفتر مدیریت پاسخگوی سوالات جامعه هدف و دیگر شهروندان نمازگزارشد.
 برنامه فوق در راستای اجرای برنامه های مسئولان در کنار و همراه با مردم، در دولت مردمی و خدمت گذار توسط بهزیستی استان اجراشده و در آینده نیز در سایر مساجد ادامه پیدا خواهد کرد. این برنامه با حضور سرپرست اداره کل بهزیستی از هفته ی گذشته برنامه ریزی شده بود که بدلیل سفر کاری به خارج از استان با حضور معاون امور توسعه ی پیشگیری و مدیر بهزیستی شهرستان بیرجند و تعداد دیگری از همکاران برگزار گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد