صبح امروز با حضور حسن شریفی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران به ۲۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان سیستان و بلوچستان، بیمه عمر اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، صبح امروز با حضور حسن شریفی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران به ۲۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان سیستان و بلوچستان، بیمه عمر اعطا شد.

حسن شریفی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران اظهار داشت : شرکت سهامی بیمه ایران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود در سالهای گذشته اقدامات بشر دوستانه زیادی را انجام داده است و در سال جاری با همکاری اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان مسیری را آغاز کرده است که در ابتدای آن به تعداد ۲۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی سیستان و بلوچستان بیمه عمر اهدا می کند.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت سهامی بیمه ایران بیان کرد : این انتظار می رود با تلاش همکاران استانی این روند ادامه دار باشد تا جمعیت بیشتری از افراد تحت پوشش بهزیستی سیستان و بلوچستان از خدمات بیمه ایران بهره مند شوند.

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی استان نیز ضمن خیرمقدم و تقدیر از این اقدام خداپسندانه اظهار داشت : سازمان بهزیستی بخش جدی از بدنه جامعه که نیازمند سرویس های توانبخشی وبازتوانی می باشند را مدیریت می کند و بطور کلی می توان گفت مدیریت کلیه آسیب های اجتماعی جامعه بر عهده سازمان بهزیستی است و بطوریکه می شود مدعی شد تنها سازمانی است که در بدنه دولت خدمات کنترل آسیب را بصورت جامع ارائه می دهد.

سرپرست بهزیستی استان ضمن تاکید بر لزوم همراهی ارگانها و شرکتهای دولتی و خصوصی با سازمان بهزیستی تصریح کرد : در استان سیستان وبلوچستان ۱۵ هزار زن سرپرست خانوار از خدمات مستمر بهزیستی بهره مند هستند ومایه خرسندی است که شرکت بیمه ایران جامعه تحت پوشش بهزیستی را برای عمل به مسئولیت اجتماعی خود انتخاب کرده است که این موضوع باعث افزایش روحیه امید در میان مددجویان خواهد شد  .

در پایان اویسی اظهار امیدواری کرد با عقد تفاهم نامه های استانی با شرکت سهامی بیمه ایران زمینه توسعه برای اینگونه همکاری ها فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد