با حضور اکبر زند مشاور استاندار، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری وسرپرست بهزیستی استان نخستین کارگاه مهارت آموزی و اشتغال فزرندان شبه خانواده در استان به بهره برداری رسید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان ، صبح امروز با حضور اکبر زند مشاور استاندار، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری وسرپرست بهزیستی استان نخستین کارگاه مهارت آموزی و اشتغال فزرندان شبه خانواده در استان به بهره برداری رسید .

دکتر عباسعلی اویسی سرپرست بهزیستی استان سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: توانمند سازی اشتغال محور از طریق آموزش‌های فنی و حرفه ای یکی از مولفه های اصلی این اداره کل در مورد تربیت فرزندان شبه خانواده مقیم در خانه‌های شبانه روزی است تا راه برای جذب این کودکان در جامعه پس از ترخیص هموارتر شود.

وی ضمن تقدیر از همکاری مجموعه پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان گفت: این کارگاه در پنج رشته فنی با همکاری شرکت های دانش بنیان و هنری پارک علم و فناوری استان در حال آموزش فرزندان مقیم در خانه های شبانه روزی الزهرا و ام ابیها واقع در شهرستان زاهدان و خوشبختانه روند آموزش به تولید ختم شده است.

اویسی ضمن اظهار خرسندی از پیشرفت چشم گیر فنی فرزندان تحت پوشش این مراکز بیان کرد: سازمان بهزیستی همواره در تلاش برای جذب بنگاههای اشتغال آفرین جهت آموزش و اشتغال افراد تحت پوشش خود است و طرح های تشویقی اعم از تسهیلات کم بهره کارفرمایی را در دستور کار خود دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: توسعه همکاری های آموزش محور ویژه جامعه هدف بهزیستی در سال جاری در دستور کار اداره کل بهزیستی استان قرار گرفته است و به صورت ویژه ای در حال پیگیری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد