صبح امروز سرپرست اداره کل بهزیستی و همراه معاون پشتیبانی و منابع انسانی و مدیر حراست جهت انجام مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم بهزیستی شهرستان سرایان قبل از شروع ساعت کاری در محل فرمانداری شهرستان حاضر شدند. امروز سید مصطفی مهرداد به عنوان رئیس جدید بهزیستی شهرستان در حضور فرماندار سرایان معرفی و از خدمات خانم روزبخش مدت تصدی مسئولیت تقدیر صورت گرفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی صبح امروز سرپرست اداره کل بهزیستی و همراه معاون پشتیبانی و منابع انسانی و مدیر حراست جهت انجام مراسم تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم بهزیستی شهرستان سرایان قبل از شروع ساعت کاری در محل فرمانداری شهرستان حاضر شدند. امروز سید مصطفی مهرداد به عنوان رئیس جدید بهزیستی شهرستان در حضور فرماندار سرایان معرفی و از خدمات خانم روزبخش مدت تصدی مسئولیت تقدیر صورت گرفت.
شرفی در این جلسه تأکید نمود؛ هدف از انجام جابجایی ها چابک سازی و  ادامه طریق توسط فرد دیگر برای ایجاد شتاب و تحرک بیشتر در مجموعه است.
وی ادامه داد؛ افرادی که در سطوح مختلف بعنوان مسئول جانمایی خواهند شد خدمت به جامعه هدف را باید سرلوحه کارشان قرار بدهند و انجام کار اداری و برنامه ریزی در امورات و خدمت به جامعه هدف اکتفا به ساعت اداری نباشد. در ادامه مسیر کسانی به عنوان مسئول با مجموعه اداره کل بهزیستی همکاری خواهند داشت که زمان و مکان برایشان جهت خدمت مد نظر نباشد و به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته در خدمت سیستم و جامعه ی محترم هدف و مردم عزیز باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد