استاندار خراسان جنوبی افطار دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان را میهمان مقیمان موسسه ی خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر علیه السلام بیرجند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی بادومین حضور خود طی دو ماه گذشته در توانبخشی حضرت علی اکبر علیه السلام بیرجند در محفلی بی ریا روزه خود را در کنار معلولین وسالمندان این مرکز افطار نمود. 

در این ضیافت مهربانی مدیرکل حوزه استاندار، فرماندار بیرجند، سرپرست اداره کل بهزیستی استان، معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان، مدیران حراست و فناوری اطلاعات بهزیستی استان، مدیر بهزیستی بیرجند وتعدادی از دیگر مسئولان استانی و شهرستانی همچنین مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و جمعی از خیرین مؤسسه قناعت را همراهی نمودند.

شرفی سرپرست اداره کل بهزیستی استان از حضور استاندار ولایی و جهادی بابت حضور مجدد در مجموعه توانبخشی حضرت علی اکبر و الطفات نظر به این عزیزان و تامین اعتبار دو میلیاردتومانی بابت تکمیل پروژه ی مجتمع ورزشی_درمانی (سالن ورزشی) که در بازدید قبلی قول داده بودند و درمدت کوتاهی کمتر از دوماه این امر محقق گردید تشکر نموده و افزود دعای خیر جامعه ی هدف بهزیستی و این مجموعه ی عظیم خیریه توانبخشی که قریب به ۴۰۰ معلول و سالمند در آن نگهداری و سرپرستی می شوند همراه لحظات زندگیتان و قرین خدمات صادقانتان به مردم استان خراسان جنوبی خواهد بود و انشاءالله حداکثر توانمان را در بهزیستی جهت تکمیل نمودن این مجموعه ورزشی بکار خواهیم بست . انشاءالله، با حضور حضرتعالی به زودی شاهد افتتاح فاز دوم مجموعه ورزشی و درمانی حاج قاسم سلیمانی «بخش سالن ورزشی» باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد