دکتر عباسعلی اویسی سرپرست بهزیستی سیستان وبلوچستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، ظهر امروز دکترعباسعلی اویسی سرپرست بهزیستی سیستان و بلوچستان به همراه اعضای شورای معاونین اداره کل، با آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زاهدان دیدار  و گفتگو کردند.

آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان ضمن تبریک ایام مبارک رمضان گفت : اقداماتی که در دولت و ارگانها انجام می شود باید در سطح افکار عمومی منعکش شود این مهم باعث ایجاد روحیه امید میان مردم خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان ضمن تقدیر از خدمات انجام پذیرفته مجموعه بهزیستی اظهار داشت : نسبت خدمات در سطح استان در همه مجموعه ها افزایش یابد و تعادل بین خدمات قابل ارایه و نداشته ها  باید برقرار شود.

دکتر عباسعلی اویسی در این دیدار ضمن ایراد گزارش از روند خدمات رسانی مجموعه اداره کل بهزیستی استان بیان کرد : در زمینه کنترل آسیبهای خانواده و پیشگیری از وقوع طلاق طرح مشترکی با قوه قضاییه در حال انجام است تحت عنوان سامانه تصمیم، که در سال گذشته تعداد ۲۷۰۰ پرونده طلاق در این سامانه ثبت و پیگیری شده است.

سرپرست بهزیستی استان اظهار داشت : مساله تامین مسکن به عنوان یکی از بنیادی ترین خدمات بهزیستی است ، در سال گذشته تعداد ۶۹۶ واحد تحویل مددجویان تحت پوشش شده است که این میزان بالاتر از تعهد این اداره کل بوده است و در سال جاری ۲۴۰۰ پروژه در دست اقدام می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد