سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی بهمراه معاون امور اجتماعی، رئیس اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی مشارکتهای مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی، مدیر حراست، مدیر و معاون بهزیستی شهرستان بیرجند و جمعی از همکاران در کنار فرزندان پسر ۶ تا ۱۲ سال مرکز شبه خانواده امام علی علیه السلام بیرجند حضور یافت

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی عصر اولین روز از ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ لحظاتی قبل از اذان مغرب شرفی سرپرست اداره کل بهمراه تعدادی از مدیران و مسئولین بهزیستی در مرکز فرزندان امام علی علیه السلام حضور یافته و روزه ی خود را در محفل صمیمی و بی ریای کودکان این مرکز افطار نمودند. پس از افطار بازدیداز مرکز مذکور صورت گرفته و گزارش مختصری از فعالیتهای مرکز که در دو گروه سنی ۶ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۸ سال فرزندان پسر را در این مرکز نگهداری می کند توسط مسئول فنی مرکز ارائه گردید.
در استان خراسان جنوبی ۱۹ مرکز نگهداری غیردولتی فرزندان و یک مرکز دولتی(شیرخوارگاه) از ۲۲۵ فرزند بی سرپرست سنین شیرخوار تا ۱۸ ساله نگهداری می کند.

همچنین در سایر شهرستان ها نیز به صورت همزمان مدیران بهزیستی ومسئولان شهرستان ها درکنار فرزندان مراکز تحت نظارت بهزیستی حضور یافته و روزه اولین روز ماه مبارک در کنار این عزیزان افطار نمودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد