به همت اداره بهزیستی شهرستان زاهدان جشن دورهمی عیدانه و نمایشگاه توانمندی های مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان زاهدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، با حضور عباسعلی اویسی سرپرست بهزیستی استان و به همت اداره بهزیستی شهرستان زاهدان جشن دورهمی عیدانه و نمایشگاه توانمندی های مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان زاهدان برگزار شد.

دکتر عباسعلی اویسی سرپرست بهزیستی سیستان و بلوچستان ضمن تبریک آغاز سال جدید هجری شمسی اظهار داشت : در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به نام “تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین” شده است، رویکرد و خط مشی برای تمام ارگانها مشخص است، تمرکز بر روی  مساله توسعه تولید و اشتغال دانش بنیان در میان مددجویان بهزیستی ماموریتی است که بهزیستی استان تمام همت خود را برای به رسیدن به این مهم به کار خواهد گرفت.

سرپرست بهزیستی استان بیان کرد : تعداد ۱۰۶ مرکز مثبت زندگی در سطح استان وجود دارد که موجبات تسهیل دسترسی خدمات به مددجویان در سطح استان را فراهم آورده است، انتظار می رود این مراکز همگام با سیاست های سازمان بهزیستی در سال جدید نسبت به فراهم آوردن شرایط اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد