عصر روز بیست و نهم اسفندماه و در آستانه لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ شمسی ، دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان و سیدمهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان باتفاق دکتر رضاجعفری معاون اجتماعی، آریاطوفانی معاون پیشگیری، حجت الاسلام حمید نادم مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان و محمد نوروزی ریاست بهزیستی رشت با فرزندان خانه شبانه روزی پرورشگاه مژدهی رشت دیدار و لحظاتی را با آنان به گفتگو پرداخت.

دکتر اسدالله عباسی  در حاشیه حضور در پرورشگاه مژدهی، با ابراز خورسندی از حضور در کنار فرزندان این مرکز این لحظات را لحظاتی پر از خیر و برکت توصیف کرد و اظهار داشت: شکر گزار خداوند هستم که این توفیق نصیبم شد تا بتوانم در چنین لحظات مبارکی کنار شما فرزندان عزیز باشم و امیدوارم خدمتگزار خوبی برای شما و مردم عزیز باشم تا همواره دعای خیرتان شامل حال ما شود. 
وی با قدردانی  و تشکر از تلاش ها و خدمات ارزنده دست اندرکاران خانه شبانه روزی مژدهی رشت و خیران نیک صفت، آنان را افرادی ساعی، خدمتگزار و خوش قلب  دانست و گفت: عمل شما ، اقدامی ارزشمند و ستودنی است  و قطعا افتخاری بزرگ است که در این راه مقدس گام بر می دارید.
 
وی خدمتگزاری و خدمت رسانی بهینه به مجموعه های خیریه  را وظیفه همگانی دانست و افزود: خدمتگزاری به مجموعه های خیریه در سطح استان از جمله ضرورت های کاری محسوب می شود چراکه افراد تحت پوشش در آن، از فرزندان این ملت هستند.
 
در پایان نیز سیدمهدی خدمت بین دانا  سرپرست بهزیستی گیلان ضمن تقدیر و تشکر از حضور استاندار گیلان در خانه شبانه روزی  مژدهی رشت بیان کرد: قطعا حضور استاندار گیلان در چنین لحظه های مبارکی اتفاقی بس خوشایند و مایه دلگرمی و خورسندی همه ماست.

وی افزود: امیدواریم با همت همگانی کلیه مسئولین ذیربط و تمامی آحاد جامعه و خیرین بزرگوار ، خدمتی بی منت و ارزشمند به کلیه مددجویان و جمعیت هدف بهزیستی انجام دهیم تا از دعای خیر این عزیزان بهره مند شدیم.

همچنین در خاتمه این دیدار هدایایی از طرف استاندار و بهزیستی گیلان ، بعنوان عیدانه با دستان دکترعباسی به این فرزندان تقدیم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد