مدیر کل، معاون اجتماعی و معاونت توانبخشی بهزیستی لرستان به اتفاق مدیر کل و سرپرست هیات حسابرسی دیوان محاسبات استان از مرکز خیریه سالمندان صدیق، مرکز شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) و مرکز مهرآوران کودکان زیر ۱۲ سال در شهرستان خرم آباد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی لرستان، مدیر کل، معاون اجتماعی و معاونت توانبخشی بهزیستی لرستان به اتفاق مدیر کل و سرپرست هیات حسابرسی دیوان محاسبات استان از مرکز خیریه سالمندان صدیق، مرکز شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) و مرکز نگهداری کودکان زیر ۱۲ سال مهرآوران در شهرستان خرم آباد بازدید کردند.

همایون عمودی زاده مدیر کل بهزیستی لرستان با بیان اینکه امید به زندگی برای همه مردم جهان در حال افزایش است گفت: با وجود پیشرفت های چشمگیر در مراقبت های بهداشتی و درمانی، بسیاری از افراد سالمند، به بیماری های غیرقابل درمان و پیشرونده مبتلا هستند و برای انجام کارهای روزمره خود نیازمند هستند کسی به آنها کمک کند. در چنین شرایطی بهترین مکان برای آنها خانه های سالمند است. چالشهای سالمندی  از مواردی است که در هر جامعه ای وجود دارد و لازم است دولت ها و افراد جامعه به آن توجه بیشتری معطوف دارند و برای حل این مشکلات برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد.  

در این دیدارها مدیران کل بهزیستی و دیوان محاسبات استان ضمن قدر دانی از زحمات مسئولین و کارکنان این مراکز با اهدا شاخه گل عید نوروز پیش رو را به این عزیزان تبریک گفتند و برای آنها آرزوی موفقیت و سلامتی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد