مقصد اولین سفر سرپرست اداره کل به همراه معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان، شهرستان مرزی سربیشه و دیدار با امامت محترم جمعه، فرماندار شهرستان، همکاران و دیدار با جامعه ی هدف بهزیستی شهرستان سربیشه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی صبح امروز  شرفی سرپرست اداره کل بهزیستی استان به همراه رحیمی معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان در سفر به شهرستان سربیشه با فرماندار و امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در ادامه از بخشهای مختلف اداره بهزیستی شهرستان بازدید و از نزدیک با همکاران بهزیستی شهرستان دیدار و گفتگو نمود.
همچنین شرفی بهمراه معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان از بسته بندی مواد غذایی و اقلام اهدایی انصار الحجه (عج ) مشهد مقدس که جهت توزیع بین جامعه ی هدف شهرستان آماده تدارک دیده شده بازدید کرد.

دیدار و سرکشی سرپرست اداره کل بهزیستی استان با تعدادی از مددجویان و معلولان جامعه ی هدف شهر سربیشه پنجمین برنامه ی کاری شرفی در سفر به شهرستان سربیشه بود: سرپرست اداره کل به همراه رحیمی معاون اشتغال و مشارکتهای مردمی بهزیستی استان بهمراه رئیس اداره بهزیستی شهرستان سربیشه  از دو خانواده مددجوی تحت پوشش دیدار و از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کرد . در این دیدار سبد غذایی به ارزش پنج میلیون ریال نیز به خانواده ها اهدا گردید.

بازدید از مسکن در حال ساخت دو معلولیتی و تک معلولی شهر سربیشه نیز دیگر برنامه سرپرست اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی در شهر سربیشه بود که در این بازدید ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه هماهنگی و دستورات لازم جهت تسریع در تکمیل واحدهای درحال ساخت صورت گرفت.

بعداز ظهر نیز برنامه های دیدار با اعضای شورای شهر درح،دیدار با امام جمعه محترم درح، دهیار و تعدادی از جامعه ی محترم هدف و افتتاح مسکن تک معلولیتی در روستای سفالبند از دیگر برنامه های سفر یکروزه ی سرپرست اداره کل بهزیستی بهزیستی به شهرستان سربیشه می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد