ظهر امروز شرفی سرپرست بهزیستی استان با همراهی معاونین حوزه های اجتماعی، توانبخشی، پشتیبانی، مشارکت‌های مردمی، مدیران حراست و بهزیستی بیرجند همچنین قائم مقام امور فرهنگی ضمن حضور در دفتر مهندس فاضلی فرماندار شهرستان بیرجند با وی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی شرفی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب آقای فاضلی به عنوان فرماندار مرکز استان و آرزوی توفیق و بهروزی، اشاره ای اجمالی به خدمات بهزیستی در مرکز استان کرد و گفت: حدود ۳۰ درصد خدمت گیرندگان بهزیستی در مرکز استان زندگی می‌کنند و این مهم نیازمند نگاه ویژه فرماندار این شهرستان به حوزه بهزیستی و خدمات گیرندگان آن خصوصا در مباحثی همچون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مناسب سازی معابر و اماکن عمومی دارد.
 مهندس فاضلی فرماندار شهرستان بیرجند نیز در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گستره  کار در بهزیستی را بسیار بزرگ و متنوع اعلام کرد و گفت: کار در این مجموعه هم اجر اخروی را به دنبال دارد و هم اجر دنیوی چرا که بهزیستی از افرادی حمایت می کند که خدمت به آنها مقدس است.
وی ضمن اعلام آشنایی با خدمات حوزه بهزیستی گفت: بخشی از این خدمات فرابخشی است و به هم افزایی، همراهی و همکاری دیگر دستگاه ها نیاز دارد و ما هم پیگیر این مسئله هستیم.
فرماندار مرکز استان عنوان داشت: مجموعه فرمانداری آماده همکاری با بهزیستی در بخش‌های مختلف خصوصا راه اندازی مراکز ترک اعتیاد ماده 16 که باید توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر راه اندازی شود فرماندار قول داد براساس نشستهایی که با دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر (آقای حسنی مقدم) گرفته شده نسبت به راه اندازی مرکز اقدام کنند.
در حال حاضر بدلیل نبود مرکز ماده 16 از ظرفیت بهزیستی استفاده میشود.

همچنین فاضلی گفت؛ مناسب سازی معابر و اماکن عمومی محله هایی که خانه های معلولین در آن قرار دارد، توسط معاونت عمرانی فرمانداری در حال پیگیری می باشد.
در پایان این دیدار ، یک عدد تابلو نقاشی از آثار معلولین تحت حمایت بهزیستی استان به رسم یادبود تقدیم فرماندار شهرستان بیرجند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد