آیین کاشت نهال امید فرزندان شبانه روزی بهزیستی با حضور حجت الاسلام اصغری حسامیه مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و مشاور استاندار در امور روحانیت و مدیران کل زیرمجموعه وزارت رفاه در استان، در محل مجموعه شیرخوارگاه حضرت علی اصغر (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، صبح امروز همزمان با روز ملی درخت کاری با حضور مسئولین استانی، آیین کاشت نهال امید فرزندان شبانه روزی بهزیستی در محل مجموعه شیرخوارگاه حضرت علی اصغر (ع) برگزار شد.

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان بیان کرد : سنت حسنه کاشت نهال در فرهنگ مذهبی و ملی ما همواره دارای جایگاهی رفیع بوده است، سازمان بهزیستی نیز به عنوان متولی نگهداری و تربیت فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست همواره در تلاش است تا ضمن ایجاد روحیه نشاط برای فرزندان نسبت به ترویج آموزه های ناب اسلامی درمیان کودکان تحت حمایت خود توجه ویژه ای داشته باشد.

مدیرکل بهزیستی استان گفت : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به مساله محیط زیست و اهتمام ویژه ایشان به درخت کاری و در راستای اشاعه این فرهنگ نیکو میان فرزندان بهزیستی، این اداره کل با مشارکت فرزندان مقیم خانه های شبانه روزی مقدمات این آیین را فراهم کرد و با همراهی حجت الاسلام اصغری حسامیه مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان و مشاور استاندار در امور روحانیت و مدیران کل زیرمجموعه وزارت رفاه در استان اقدام به کاشت نهال امید کردند.

وی تصریح کرد : در حال حاضر تعداد ۱۸ خانه شبانه روزی نگهداری فرزندان بی سرپرست و بد سرپرست در سطح استان مشغول به ارائه خدمت به این عزیزان هستند.

در پایان، مدعوین از شیرخوارگاه حضرت علی اصغر (ع) بازدید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد