پیش از ظهر امروز با حضور استاندار خراسان‌جنوبی، تعدادی از معاونین ایشان و همراهی سرپرست اداره کل بهزیستی استان، معاون پشتیبانی و منابع انسانی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره ی مؤسسه توانبخشی حضرت علی اکبر علیه السلام از قسمت های مختلف این مجموعه ی بزرگ نگهداری معلولان و سالمندان و مراکز مختلف آن بازدید بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی با هدف اطلاع از وضعیت عملکرد و حوزه فعالیتی بزرگترین مرکز نگهداری شبانه روزی معلولان و سالمندان شرق کشور در شهر بیرجند بازدید نمود.

حضور در بخش ها و قسمت های مختلف این مؤسسه، اطلاع از مسائل و مشکلات موجود، گفتگوی رودررو با کارکنان مجموعه، دلجویی از مددجویان مقیم مراکز نگهداری از برنامه‌های این بازدید بود. 

دکتر قناعت در این بازدید، درخصوص کمک به رفع پاره ای مشکلات، پیگیری مطالبات مجموعه و نیازهای موجود، منجلمه نسبت به تأمین اعتبار مبلغ ۲ میلیارد تومان بابت تکمیل مجموعه ی ورزشی( فاز ۲) قول مساعد داد. 

شایان ذکر است؛ مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) از بزرگترین مراکز خیریه هیئت امنایی استان و شرق کشور است که در شهریور ماه ۱۳۷۶ در شهر  بیرجند راه اندازی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد