صبح امروز اعضای هیات مدیره انجمن معلولین جسمی و حرکتی شوق پرواز زاهدان با دکتر عباسعلی اویسی مدیر کل بهزیستی استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان،  صبح امروز اعضای هیات مدیره انجمن معلولین جسمی و حرکتی شوق پرواز زاهدان با دکتر عباسعلی اویسی مدیر کل بهزیستی استان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار اعضای هیات مدیره انجمن معلولین جسمی و حرکتی شوق پرواز زاهدان ضمن تبریک انتصاب دکتر عباسعلی اویسی به عنوان مدیرکل بهزیستی استان به بیان مشکلات و چالشهای پیش روی افراد دارای معلولیت به ویژه مساله اشتغال توانخواهان پرداختند.

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان اظهار داشت : انجمن های مردم نهاد همکار با سازمان بهزیستی باید نقش تسهیلگری با استفاده از کلیه پتانسیل های سازمانی و مردمی برای بهبود شرایط زیست افراد دارای معلولیت را ایفا کنند.

اویسی ضمن تاکید بر رعایت قانون جامع حمایت از معلولین از سوی نهاد های دولتی در مساله اشتغال افزود: چالش اشتغال در کل کشور و برای تمام اقشار جامعه وجود دارد که به طبع آن در جامعه معلولین نیز مشهود است، این مورد با توجه به هزینه های مضاعف درمانی،  عدم تامین درآمد و استقلال مالی را در افراد دارای معلولیت بسیار آزار دهنده تر کرده است و این مهم را می توان با تشکیل تعاونی های اشتغال محور با حمایت اولیه مالی توسط سازمان بهزیستی به نتایج مطلوبتری نسبت به حال تبدیل کرد.  

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان ضمن ابراز خرسندی از تاسیس انجمن معلولین جسمی و حرکتی شوق پرواز زاهدان و تاکید بر همگرایی بین کلیه انجمن های فعال در حوزه افراد دارای معلولیت خاطر نشان کرد : فلسفه وجودی سازمان بهزیستی خدمت به توانخواهان و افراد دارای معلولیت است و این مساله در بهزیستی تنها شعار نیست و در عمل با تمام ظرفیت در حال خدمت رسانی می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد