دکترعباسعلی اویسی در نخستین روز از تصدی سمت مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان جهت تجدید پیمان با آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به همراه اعضای شورای معاونین اداره کل و جمعی از پرسنل در محل گلزار شهدای شهرستان زاهدان حضور به هم رساندند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان دکتر عباسعلی اویسی در نخستین روز از تصدی سمت مدیرکل بهزیستی استان جهت تجدید پیمان با آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به همراه اعضای شورای معاونین و جمعی از پرسنل  اداره کل در محل گلزار شهدای شهرستان زاهدان حضور به هم رساندند.

دکتر عباسعلی اویسی اظهار داشت : مسئولیت در سازمان بهزیستی که مولود انقلاب اسلامی است، باید در ادامه راه شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد، و امروز با هدف تجدید عهد و استمداد از روان پاک شهدا به همراه اعضای شورای معاونین اداره کل در این مکان مقدس حاضر شدیم تا پیمان ببندیم در مسیر مسئولیت همواره تاسی به شیوه الهی این مقربین درگاه احدیت داشته باشیم.

مدیر کل بهزیستی استان گفت : شهدا و جانبازان چراغ روشن و هدایتگر مسیر ناب انقلاب اسلامی هستند و قطعا قدم نهادن در این راه توفیقی است همراه با بار سنگین مسئولیت.

وی خاطر نشان کرد : مجموعه اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان هم پیمان با هم، در راه تعالی و بهبود خدمات به جامعه هدف بیش از پیش و با اراده ای راسخ قدم خواهند گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد