در اجرای برنامه «جمعه و جماعت در کنار مردم» مدیر کل بهزیستی استان به اتفاق بهمراه معاون امور توسعه پیشگیری مدیر بهزیستی بیرجند و دبیر ستاد اقامه نماز بهزیستی خراسان جنوبی، نماز مغرب و عشاء امشب را با مردم خیابان میلادِ محله ی موسی بن جعفر علیه السلام اقامه نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی در ابتدا دکتر عرب نژاد به صورت خلاصه فعالیت های عمده ی بهزیستی که بیش از ۷۲ فعالیت اصلی در حوزه ی پیش از تولد که با مشاوره های پیش از ازدواج و بعداز ازدواج و مشاوره های ژنتیک شروع شده و در حوزه های معلولان ذهنی، جسمی حرکتی، اعصاب و روان ضایعه نخاعی و ....، کودکان و زنان بی سرپرست و بد سرپرست، مراکز روزانه توانبخشی حرفه آموزی، کارگاههای تولیدی حمایتی، مراکز شبه خانواده نگهداری فرزندان تا مراکز نگهداری سالمندان را در برمی گیرد را بیان نمود.

در ادامه معاون پیشگیری بهزیستی استان بهمراه مدیر بهزیستی بیرجند به سوالات مطرح شده ی ذیل از جانب حاضران و نمازگزاران محترم پاسخ دادند.
درخواست وام های اشتغال زایی، اعتیاد و ترک اعتیاد، درخواست موضوع فرزند خواندگی و شرایط واگذاری، درخواست فرزند دوم و ثبت برخی از اموال بنام فرزندان، درخواست کمک هزینه های ناباروری و درمان آن،  کمپ های ترک اعتیاد و نوع بستری، درخواست ویزیت در منزل و مراقبت در منزل و ..... مهمترین سؤالات مطرح شده بود.
به گفته ی دبیر ستاد اقامه ی نماز بهزیستی استان این برنامه در راستای اهداف انقلابیِ دولت مردمی و حضور مسئولان سازمان بهزیستی در میان مردم و مددجویان طراحی شده و هر هفته مسئولان بهزیستی در یکی از مساجد محلات مختلف در میان مردم و نمازگزاران حضور یافته، نسبت به مشکلات حوزه‌ی کاری خودشان مستقیما پاسخگو می‌باشند و در قبال مشکلات سایر حوزه‌های تخصصی نیز موارد مطرح شده را از طریق معاونت تخصصی، پیگیری و به مددجو و مراجعان پاسخ می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد