به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی مازندران در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت از طریق خط تلفنی ۱۱۱ ( مرکز سامد ) برای پاسخگوی به سوالات ، انتقادات و پیشنهادات مردم استان و جامعه هدف بهزیستی حضور پیدا کرد. مدیر کل بهزیستی مازندران پس از گفتگو تلفنی با هم استانی های عزیز ، برای پیگیری درخواست ها و مسائل مطروحه مرتبط با معاونت های تخصصی و ادارات شهرستانها و حصول نتیجه بررسی ها، دستور های لازم را صادر نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد