نخبگان و مسئولین انجمن های معلولین استان با مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، به مناسبت روز جهانی افراد داری معلولیت نخبگان و مسئولین انجمن های معلولین با مدیر کل بهزیستی دیدار کردند و به بیان مشکلات و راهکارهای مربوط پرداختند.

دکتر عزیزاله جهان تیغ مدیرکل بهزیستی  سیستان و بلوچستان در این دیدار اظهار داشت : حل مشکلات پیش روی معلولین عزمی جمعی میان کلیه دستگاه ها را می طلبد.

مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ضمن انتقاد از عدم پایبندی دستگاههای اجرایی به قانون جذب ۳درصد معلولین بیان کرد : مساله مهم اشتغال معلولین باید از طرق مختلف بررسی گردد، با توجه به امکان بهره مندی از مرز در این استان باید سهمیه ای برای اشتغال معلولین در بازارچه های مرزی از طریق تعاونی ها در نظر گرفته شود و همچنین قانون راهکار مناسبی برای پایبندی دستگاه های اجرایی به جذب ۳ درصد از پذیرفته شدگان معلول لحاظ کند.

دکتر عزیز اله جهان تیغ گفت : مناسب سازی شهری در استان به هیچ وجه قابل قبول نیست و متاسفانه بصورت پراکنده فعالیت هایی انجام پذیرفته است که پاسخگوی نیاز معلولین نمی باشد و کماکان امکانات شهری در استان برای  معلولین غالباً غیر قابل استفاده می باشد و باید هر سال به صورت تجمیعی یک بخش از شهر بصورت کامل و اصولی مناسب سازی شود.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد