در ادامه برنامه های اداره کل بهزیستی استان به مناسبت هفته معلولین صبح امروز دهم آذرماه ۱۴۰۰ مدیرکل بهزیستی استان به همراه معاون توانبخشی و مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه از مرکز جامع توانبخشی معلولین ذهنی رضوان بازدید بعمل آوردند. به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه طی بازدید […]

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه طی بازدید از مرکز جامع توانبخشی معلولین ذهنی رضوان از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات توانبخشی و نگهداری از مددجویان این مرکز قرار گرفت.
دکتر محمدی در خلال این بازدید با اشاره به نگهداری از ۹۰ مددجوی ناتوان ذهنی در این مرکز گفت: نگهداری از این عزیزان کار بسیار دشواری است که مدیریت این مرکز سرکار خانم اسماعیل بیگی به همراه پرسنل زحمت کش خود آنرا به درستی و بدون هیچگونه کم و کاستی انجام می دهند.
وی افزود: با وجود کیس های پُر زحمت و پُر مسئولیت شرایط نگهداری از آنها را بسیار خوب می بینم که جا دارد از مدیریت مرکز که به نوعی مسئولیت ما را انجام می دهند تشکر نمایم.
مدیرکل بهزیستی استان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: علی رغم شرایط دشوار کرونا مشکل خاصی در مراکز نگهداری تحت نظر بهزیستی نداشتیم و با انجام واکسیناسیون این بیماری کنترل گردید.
در ادامه این مراسم دکتر محمدی از بخش های مختلف مرکز بازدید بعمل آورد و به گفتگویی صمیمی با برخی از مددجویان پرداخت.
لازم به ذکر است در پایان این بازدید حاضرین در کنار مدیرکل بهزیستی عکس یادگاری گرفتند همچنین از سوی دکتر محمدی لوح سپاسی به مدیریت مرکز رضوان اهداء گردید.
گفتنی است مرکز جامع توانبخشی معلولین رضوان(پسر بالای ۱۴ سال) از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را به مدیریت فاطمه اسماعیل بیگی آغاز نمود. در این مرکز به صورت شبانه روزی به حدود ۹۰ مددجوی ناتوان ذهنی که بیش از ۵۰ نفر از آنها مددجویان مجهول و بد سرپرستی هستند که فاقد خانواده بوده و توسط دادگستری به مرکز تحویل داده شده اند، خدمات ارائه می گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد