معاون پشتیبانی بهزیستی آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از کارشناسان آمار و برنامه ریزی بهزیستی، آمار را زیر بنای اساسی برای سیاست های سازمانی عنوان کرد.

مهندس مقصود پاشازاده در این مراسم که به صورت وبینار برگزار شد؛ ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و روز آمار و برنامه ریزی، برنامه ریزی را اساسی ترین مرکز برای مدیریت دانسته و ضمن قدردانی از زحمات کارشناسان و رابطین آمار و برنامه ریزی استان ابراز داشت : تلاش های این همکاران همواره در عملکرد بهزیستی استان مشهود بوده و کسب رتبه ی برتر در سطح کشور در سالهای اخیر گواهی بر این امر می باشد.


تسریع در ثبت اطلاعات با نظام های سبکی
مسئول دفتر فناوری اطلااعات، ارتباطات و فناوری اطلاعات بهزیستی استان نیز در این مراسم حرکت به سوی نظام آمارهای سبکی را با استقرار تیم های متمرکز آماری خاطر نشان کرد.
مهندس پور حمیدی ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و روز اخلاق و مهرورزی، هدف از این امر را تهیه فرآیندی جهت ثبت اطلاعات، همزمان با اجرای فرآیند عنوان کرده و اظهار داشت: بهزیستی کشور دارای ۱۷ سامانه تخصصی می باشد که توسط رابطین شهرستان ها اداره می شود و تنها در سامانه "کلیک ویو" امکان ۵۲ عنوان گزارش گیری وجود دارد و این گزارشات به طور متوسط دارای ۳ شیت و ۱۰ عنوان می باشد که نشان از گستردگی اطلاعات و فضای تحلیل داده ها داشته وبر اهمیت کار کارشناسان این حوزه دلالت دارد.
شایان ذکر است در این مراسم از کارشناسان و رابطین آمار و برنامه ریزی استان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.


متن لوح به شرح ذیل می باشد:

        آمار کافی، دقیق و به‌هنگام مبنایی برای سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، تعیین اهداف، راهکارها و فعالیت‌ها و در نهایت ارزیابی نتایج مربوطه در سازمانها می‌باشد.داده های آماری بنیادی ترین اصل برنامه ریزی است   و برنامه ریزی اساسی ترین شاخص برای مدیریت قلمداد می شود.
      امروزه  دانایی بشرمنوط به داده ها   و اطلاعاتی است که ماهیت سمت و سوی حرکت بشر را بطور کامل تغییر می‌دهند و در عصر کنونی   بدون کوچکترین تردیدی می‌توان اذعان کرد   که    یکی از شاخص‌های ارزیابی توسعه کشورها  داشتن  فرایند کمی و کیفی   فعالیت های آماری است.

همکار محترم سرکار خانم / جناب آقای .........
با  سلام و احترام 
             اطلاعات صحیح و جامع سازمانی و به دنبال آن تحلیلی متقن و علمی از این اطلاعات،  تهیه برنامه‌ برای جامعه هدف را سهل و هموار ساخته و نقشه ی راهی برای ارتقاء سطح ارائه ی خدمت   به جامعه  هدف  می باشد.
       اینجانب  برخود لازم می دانم ضمن تبریک روز ملی آمار و برنامه ریزی از دقت، نکته سنجی و سرعت عمل شما   در حیطه ی جمع آوری آمار سازمانی قدردانی کنم.از ایزد منان مزید توفیقات شما در عرصه های مختلف را مسالت می نمایم.
                    دکتر فرگل صحاف
          مدیر کل بهزیستی استان آذربایجان شرقی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد