مسائل و مشکلات شهروندان چهارباغی بررسی شد و به سؤالات و مطالبات آنان در بخش‌های مختلف پاسخ و راهکارهای لازم برای تحقق مطالبات آنان ارائه شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، روز جمعه مورخ دوم مهرماه میز خدمت نماز جمعه شهرستان چهارباغ به اداره بهزیستی این شهرستان اختصاص داشت که با حضور «عبدالله فلاح نژاد» معاون توانبخشی، «فرهاد پادری ثانی» رئیس اداره بهزیستی ساوجبلاغ به همراه فاطمه والوکیان سرپرست بهزیستی چهارباغ برگزار و در آن مسائل و مشکلات شهروندان این شهرستان بررسی شده و به سئوالات و مطالبات آنان در بخش‌های مختلف پاسخ و راهکارهای لازم برای تحقق مطالبات آنان ارائه شد.

این میز خدمت پیش از ظهر جمعه با هماهنگی دفتر حجة الاسلام حاج آقا محمدی امام جمعه شهرستان چهارباغ در محل برگزاری آیین عبادی- سیاسی نماز جمعه این شهرستان و در محل مصلی این شهر از حدود ۱۰:۳۰ صبح آغاز شد و تا ساعاتی پس از اقامه نماز جمعه ادامه یافت.

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر توسط امام جمعه وفرماندار شهرستان ساوجبلاغ به مدیر کل بهزیستی استان البرز  از خدمات بهزیستی در این شهرستان تازه تأسیس که سابق بر این سالها بصورت مجتمع خدمات بهزیستی ارائه خدمت می کرد تقدیر وتشکر بعمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد