اولین جلسه هم اندیشی مدیر و کارشناسان بهزیستی شهرستان جوانرود با رئیس و اعضای جدید شورای اسلامی این شهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: اولین جلسه هم اندیشی مدیر و کارشناسان بهزیستی شهرستان جوانرود با رئیس و اعضای جدید شورای اسلامی این شهر به منظور هماهنگی و پیگیری مناسب سازی اماکن و معابر عموی برگزار گردید.

جمال مرادی رییس اداره بهزیستی شهرستان جوانرود در این دیدار گفت: باید یکی از ملاکهای انتخاب شهردار جدید موضوع مناسب سازی و برنامه‌هایی  ارائه شده برای پیش برد اهداف مناسب سازی باشد و انتظار داریم اعضای محترم شورا در انتخاب شهرادر جدید این مهم را مد نظر داشته باشند.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده است که پیاده رو و خیابان امام شافعی در شهرستان جوانرود،بازسازی گردد، انتظار می رود رعایت اصول  مناسب سازی از جمله مسیر مخصوص نابینایان در پیاده رو و رعایت استانداردسطوح شیب دار در معابر عمومی لحاظ گردیده و قبل از اجرای عملیات بازسازی نقشه راه و پیش بینی لازم برای اعتبار مورد نیاز در دستور کار شورا قرار گیرد.
مرادی در پایان از اعضای شورا خواست که مصوبات و تصمیمات جلسات  مناسب سازی گذشته که اجرایی نشده است با جدیت بیشتری پیگیری شود.

در این جلسه بر تعامل اعضای شورای شهر و کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان در خصوص ساماندهی متکدیان و شناسایی افراد نیازمند و یا در معرض آسیب تاکید شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد