چهاردهم خردادماه سالگرد رحلت مردی از تبار خورشید است که با ایمان به خدا و توسل به معصومین(ع) توانست با انقلابی در دل تاریکی، ضمن احیاء اسلام، مردمی را از چنگال ظلم برهاند. انقلاب اسلامی ایران صرفا انقلابی برای مردم ایران نبود بلکه انقلابی جهانی برای احیاء اسلام ناب محمدی در گوشه گوشه جهان و حمایت از مظلومان عالم بود، این انقلاب زاینده گفتمان و اندیشه ای بود که تا تاریخ زنده است، زنده خواهد ماند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی در پیامی ضمن گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد فرا رسیدن رحلت امام خمینی (ره ) را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح می باشد :

چهاردهم خردادماه سالگرد رحلت مردی از تبار خورشید است که با ایمان به خدا و توسل به معصومین(ع) توانست با انقلابی در دل تاریکی، ضمن احیاء اسلام، مردمی را از چنگال ظلم برهاند.


انقلاب اسلامی ایران صرفا انقلابی برای مردم ایران نبود بلکه انقلابی جهانی برای احیاء اسلام ناب محمدی در گوشه گوشه  جهان و حمایت از مظلومان عالم بود، این انقلاب زاینده گفتمان و اندیشه ای بود که تا تاریخ زنده است، زنده خواهد ماند.


چهاردهم خرداد عروج ملکوتی بزرگ مردی است که با بیدار نمودن ملتی، جهانی را آگاه نمود و این آگاهی امروز چراغ راه همه ملت های ستم دیده جهان است.


چهاردهم خرداد برای ملت ایران و همه ملت های آزادی خواه جهان یادآور ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  و یادآور روز ماتم و اندوه یک ملت در سوگ جانگداز امام و مقتدای خویش است.


لذا ضمن تسلیت به مناسبت چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و همچنین شهادت یارانشان در قیام ۱۵ خرداد که به عنوان مبدأ و سرآغاز نهضت حسینیِ امام خمینی (ره) بود؛ سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را نیز گرامی می داریم.


علیرضا وارثی
مدیر کل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد