مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در وبیناری با حضور روانشناسان ومشاوران فعال در مراکز بهداشتی ؛ بر نقش روانشناسان به عنوان مدافعان سلامت روان و سلامت اجتماعی تاکید کرد.

مدیرکل بهزیستی استان در این وبینار که در مرکز بهداشت برگزار شد،  اظهار داشت: بهزیستی از جمله اداراتی است که بیشترین مشاور و روانشناس در بخش های مختلف دولتی و غیر دولتی مشغول به کار می باشند.

وی افزود: در اورژانس اجتماعی، مشاوران و روانشناسان بصورت ۲۴ ساعته مشغول ارایه خدمت می باشند و در مرکز مشاوه ۱۴۸۰ (صدای مشاور) از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس گیرندگان می باشند.

صحاف خاطر نشان کرد: مشاوران بهزیستی از زمان اپیدمی کرونا خدمات شایسته ای را در راستای کاهش استرس و اضطراب های ناشی از بیماری کرونا به هموطنان ارایه می نمایند و آمادگی لازم برای اقدامات خدمات پسا کرونا را نیز دارند.

در ادامه این وبینار که با حضور معاون پیشگیری بهزیستی آذربایجان شرقی برگزار شد، رئیس نظام روانشناسی استان به ارایه گزارشی در خصوص نحوه تشکیل پرونده های مراکز مشاوره  و تایید صلاحت مشاوران در نظام روانشناسی استان و تسهیل فرایند رسیدگی به پرونده ها پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد